FAQ

 

Ako vám môžeme pomôcť? Prosím kliknite na tému, ktoré najlepšie vystihuje vašu otázku.

AKO NAKUPOVAŤ V E-SHOPE MARIONNAUD.SK

Detailný popis produktu a fotogalérie zobrazíte kliknutím na produkt. V tomto okne máte tiež možnosť zvoliť počet kusov, veľkosť či farbu produktov, ktoré majú byť pridané do nákupného košíka. Ak chcete produkt pridať do nákupného košíka, kliknite na tlačidlo Kúpiť.

V prípade, že požadovaný produkt nie je k dispozícii, nie je možné ho pridať do nákupného košíka. Ak chcete byť informovaní o naskladnení produktu, využite nášho dostupnostného strážneho psa. Zadajte do príslušného políčka svoju e-mailovú adresu, potom stlačte tlačidlo Odoslať. Na uvedený e-mail vám príde správa, keď bude tovar opäť dostupný.

Pre úspešný nákup je nutné dodržať tieto kroky:

1. Košík:
tu je váš osobný nákupný priestor, kde môžete meniť počet objednaných kusov, odstrániť tovar z košíka…

  • Pokiaľ máte všetok tovar, o ktorý máte záujem, v košíku, môžete si tu vybrať vzorky, darčeky alebo produkty za výhodnú cenu. Výber sa zobrazí podľa výšky objednávky a prebiehajúcich akcií.
  • V tomto kroku môžete uplatniť zľavové kupóny. Kód kupónu napíšte do poľa Číslo poukážky a kliknite na Odoslať poukážku. Cena v košíku sa prepočíta.
  • Pokiaľ chcete dokončiť objednávku, musíte súhlasiť s našimi obchodnými podmienkami. Kliknite na tlačidlo Súhlasím s obchodnými podmienkami.

2. Dodanie:

  • Tu si zvolíte adresu, na ktorú má byť balíček doručený. Len v prípade, že požadujete inú adresu doručenia, než ste zadali v registračnom formulári, môžete ju zmeniť alebo pridať novú adresu.
  • V tomto kroku si zvolíte spôsob doručenia a dopravcu. Pre viac informácií o cenách a dopravcoch kliknite tu.

3. Platba:

  • Tu vám budú ponúknuté možnosti platby. Pre viac informácií o možnostiach kliknite tu

4. Potvrdenie:

  • Aby ste dokončili objednávku, je potrebné súhlasiť s obchodnými podmienkami. Kliknite na tlačidlo: Súhlasím s obchodnými podmienkami.
  • Objednávka je dokončená a odoslaná.
  • Objaví sa zhrnutie vašej objednávky. Toto zhrnutie si môžete vytlačiť.

Hneď ako vašu objednávku dostaneme, zašleme vám e-mail s potvrdením.

 

AKO ZMENIŤ OBJEDNÁVKU

  • Po odoslaní objednávky už nemôžete svoju objednávku sami meniť. Kontaktujte, prosím, pracovníkov e-shopu na e-mail: eshop@marionnaud.sk alebo telefonicky na čísle +421 901 902 663 alebo na online chate, ktorý je k dispozícii na stránkach e-shopu.
 

AKO ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU A VRÁTIŤ TOVAR

  • V lehote 30 pracovných dní od doručenia tovaru máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bez uvedenia dôvodu vrátiť tovar. Toto právo môžete uplatniť iba v prípade, ak je tovar nepoužitý, zabalený v pôvodnom a neporušenom obale.
  • Vrátený tovar v tejto lehote doručte spolu s originálom faktúry a vyplneným formulárom pre Odstúpenie od zmluvy buď na adresu internetového obchodu Marionnaud: E-shop Marionnaud, Polus City Center, Vajnorská ul. 100, 831 04 Bratislava, alebo do ktorejkoľvek z našich predajní.
  • Náklady na vrátenie tovaru nesiete vy.
  • Pokiaľ objednávka zodpovedá podmienkam vrátenia tovaru, pristúpime k vráteniu platby na váš účet. Odpočítané budú náklady vynaložené na dopravu.
 

AKO REKLAMOVAŤ OBJEDNÁVKU

  • Reklamovať tovar môžete do 2 rokov od prevzatia tovaru.
  • Reklamovaný tovar doručte spolu s originálom faktúry a vyplneným reklamačným listom na adresu e-shopu:
    E-shop Marionnaud,
    Polus City Center,
    Vajnorská ul. 100,
    831 04 Bratislava,
    alebo do niektorej z predajní .
  • Reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu v lehote od 3 do 30 pracovných dní, v závislosti od povahy reklamácie.
  • Viac sa dočítate v obchodných podmienkach.
  • V prípade uznania reklamácie hradíme poštovné my.
 

PRIŠIEL MI POŠKODENÝ TOVAR

Kontaktujte nás:

  • E-shop na čísle +421 901 902 663
  • E-mail eshop@marionnaud.sk
  • Online chat na stránkach e-shopu

 

 

OBJEDNÁVKA PRIŠLA NEÚPLNÁ ALEBO S INÝM PRODUKTOM

Kontaktujte nás:

  • E-shop na čísle 733 673 345
  • E-mail eshop@marionnaud.sk
  • Online chat na stránkach e-shopu
  •  

     

AKÉ JE V E-SHOPE POŠTOVNÉ

  • Pri nákupe nad 39 EUR je poštovné zadarmo.
  • Pri nákupe do 39 EUR je poštovné účtované v závislosti od vašej voľby prepravcu:
    • Slovenská Pošta Balík Do ruky: 3,25 EUR
    • Slovenská pošta Balík Na poštu: 3,25 EUR
    • DPD na adresu: 3,25 EUR
    • DPD do parfumerie: zadarmo
    • In Time Logistic: 3,25 EUR
 

ZA AKO DLHO DOSTANEM SVOJU OBJEDNÁVKU

Objednávky sú spracovávané a expedované od pondelka do piatka.

  • Lehota doručenia závisí od momentálnej dostupnosti tovaru:
    2 – 3 pracovné dni v prípade dostatočnej skladovej zásoby
    3 – 5 pracovných dní v prípade zníženej skladovej zásoby
  • V okamihu expedície objednávky je zákazník informovaný e-mailom o spôsobe a lehote dodania zásielky.
 

AKO VYTVORIŤ ZÁKAZNÍCKY ÚČET V E-SHOPE

  • V pravej hornej časti webových stránok nájdete ikonku Zaregistrovať sa.
  • Kliknite na Zaregistrovať sa a vyplňte registračný formulár.
  • Položky označené hviezdičkou sú povinné.
  • Vaše heslo by malo obsahovať minimálne 6 alfanumerických znakov, s veľkým počiatočným písmenom a aspoň jedným číslom.
  • Počas registrácie si môžete zvoliť, že chcete zasielať Newsletter a byť tak informovaní o novinkách.
  • Počas registrácie budete mať možnosť požiadať o vernostnú kartu Marionnaud alebo pripojiť existujúcu kartu, pokiaľ vám už bola vydaná. Existujúce údaje z karty budú zachované.
  • Potom sa môžete prihlásiť na svoj účet. Zadajte e-mail a heslo zvolené pri registrácii.
 

AKO MENIŤ ÚDAJE V ZÁKAZNÍCKOM ÚČTE

  • Prihláste sa na svoj zákaznícky účet.
  • Kliknite na Môj účet a zobrazí sa menu a profil vášho účtu.
  • Tu môžete aktualizovať a meniť potrebné údaje.
  • Tu môžete odhlásiť zasielanie Newslettera.
  • Pokiaľ chcete zrušiť zákaznícky účet, zašlite svoju žiadosť e-mailom na zákaznícky servis info@marionnaud.sk .
 

ČO ROBIŤ, KEĎ ZABUDNEM HESLO PRE PRIHLÁSENIE

  • Kliknite na ikonku Prihlásiť sa na domovskej stránke e-shopu (v pravom hornom rohu) a potom na Zabudnuté heslo.
  • Zadajte e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii a kliknite na ikonku Zaslať heslo.
  • Nové heslo vám príde obratom na udanú e-mailovú adresu, prihláste sa.
  • Odporúčame potom heslo zmeniť.
 

AKO MÔŽEM ZÍSKAŤ VERNOSTNÚ KARTU

  • Môžete o ňu požiadať pri registrácii na webových stránkach tu.
  • Môžete o ňu požiadať priamo v ktorejkoľvek predajni Marionnaud. Bude vám vydaná okamžite.
 

AKÉ BUDEM MAŤ VÝHODY S VERNOSTNOU KARTOU

  • 100 BODOV = 10 EUR
    Zbierajte body so svojou vernostnou kartou v predajniach a na e-shope Marionnaud, a za každých 1,99 EUR z nákupu získate 1 bod. Za každých 100 bodov od nás dostanete vernostný šek v hodnote 10 EUR na ďalšie nákupy. Navyše od nás dostanete ako darček na privítanie pri založení karty 50 bodov.

  • ZĽAVA 15 % NA VAŠE NARODENINY
    Pri nákupoch v parfumériách Marionnaud v deň Vašich narodenín a dva dni po nich od nás dostanete ako darček dvojnásobný počet bodov a zľavu 15 % na celý nákup.

  • INFORMÁCIE Z PRVEJ RUKY
    Vďaka vernostnej karte Marionnaud ste neustále v obraze - prostredníctvom e-mailu a SMS Vás prednostne informujeme o všetkých akčných ponukách a pripravovaných novinkách.

  • VERNOSTNÁ KARTA MARIONNAUD VŽDY PO RUKE
    Stiahnite si vernostnú kartu Marionnaud do aplikácie Visa Portmonka a majte ju v mobile vždy po ruke. www.portmonka.sk
 

AKO ZISTÍM POČET BODOV NA VERNOSTNEJ KARTE

  • Prihláste sa na svoj zákaznícky účet. Ikonku pre prihlásenie nájdete na domovskej stránke v pravom hornom rohu. Vo vašom profile zákazníckeho účtu kliknite na: Ukázať stav vernostných bodov.
  • Píšte na e-mail info@marionnaud.sk (nezabudnite uviesť číslo vernostnej kartičky).
 

ČO ROBIŤ, KEĎ STRATÍM VERNOSTNÚ KARTU

  • O novú kartu môžete požiadať priamo v ktorejkoľvek z našich parfumérii.
  • O nazbierané body neprídete. Budú vám prepísané na novú kartu.
 

AKO MÔŽEM VERNOSTNÚ KARTU POUŽÍVAŤ PRI NÁKUPE V E-SHOPE

  • Prihláste sa do svojho on-line účtu a body tak automaticky získate aj za online nákupy.
 

Čo je to vernostný šek a ako ho získam a uplatním

  • Vernostný šek je poďakovanie našim zákazníkom za vernosť.
  • Získavajú ho zákazníci, ktorí vlastnia vernostnú kartu a zbierajú body za nákupy.
  • Zakaždým, keď nazbierate 100 bodov, zašleme vám vernostný šek v hodnote 10 EUR na ďalší nákup.
  • Vernostný šek môžete uplatniť pri nakupovaní v našich kamenných parfumériách i na internete.
  • V parfumériách ho predložte pri pokladni.
  • V e-shope zadajte pred odoslaním objednávky číslo šeku do príslušnej kolónky.
 

Ako získam darček k nákupu

  • Podmienky pre získanie darčeka v e-shope sú vždy uvedené v detaile produktu/darčeka.
  • V našich kamenných predajniach a na internete môžu prebiehať rozdielne akcie.
  • O darčekoch k nákupu informujeme na našich webových stránkach.
  • Niektoré darčeky sú v objednávke automaticky pripisované.
  • Niektoré darčeky pridávajú k objednávkam až pracovníci e-shopu na základe splnenia podmienok pre získanie darčeka.
 

Dostanem k objednávke vzorky zadarmo?

  • Ku každej objednávke pridávajú pracovníci e-shopu vzorku vône zadarmo.
  • V závislosti od výšky vašej objednávky vám bude pred dokončením objednávky ponúknutý výber zo vzoriek parfumov a kozmetiky.
  • V závislosti od výšky vašej objednávky vám môže byť ponúknutý výber z produktov za výhodnú cenu.
 

Chcem konkrétny produkt a v ponuke e-shopu som ho nenašla

  • Kontaktujte nás najlepšie na online chate v našom e-shope.
  • Pokiaľ je produkt dostupný v našich predajniach, pokúsime sa ho obratom do ponuky zaradiť.
 

Kde môžem získať Marionnaud magazín

  • Magazín vychádza 4× do roka.
  • Získať ho môžete v našich predajniach.
  • Online verziu aktuálneho čísla si môžete stiahnuť na našich stránkach, kliknite tu.
 

Chcem byť pozývaná na akcie a prezentácie značiek, ktoré Marionnaud usporadúva

  • Pokiaľ vlastníte vernostnú kartu, automaticky vás pozývame na naše akcie.
  • Pozvánky vám chodia e-mailom alebo prostredníctvom SMS.