Ako vám môžeme pomôcť? Prosím kliknite na tému, ktoré najlepšie vystihuje vašu otázku.

OBJEDNÁVKA

  • KEDY JE OBJEDNÁVKA ÚSPEŠNE UKONČENÁ
    Objednávku potvrdíte kliknutím na "NÁKUP" a následne sa vám zobrazí číslo objednávky. Na vami zadaný email vám príde potvrdenie o úspešnom prijatí a zhrnutí objednávky.

  • AKO ZMENIŤ OBJEDNÁVKU
    Po odoslaní objednávky už nemôžete objednávku zmeniť sami. Pre zmeny v objednávkach kontaktujte našich pracovníkov e-shopu na emailovej adrese eshop@marionnaud.sk alebo na telefónnom čísle +421901902663.

  • AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE PROBLÉMU S OBJEDNÁVKOU
    Skontrolujte, či máte správne vyplnené všetky osobné a povinné údaje v nákupnom formulári. V prípade problémov nás kontaktujte e-mailom na eshop@marionnaud.sk alebo na telefónnom čísle +421901902663.

  • ZA AKÚ DOBU OBDRŽÍM SVOJU OBJEDNÁVKU
    Objednávky sú spracované a expedované od pondelka do piatku. Doba doručenia sa pohybuje v rozmedzí 2 - 3 pracovných dní. V okamihu expedície objednávky je zákazník informavaný e-mailom o spôsobe a lehote dodania zásielky.

  • OBJEDNÁVKA PRIŠLA NEÚPLNÁ, POŠKODENÁ ALEBO S INÝM TOVAROM
    Kontaktujte pracovníkov e-shopu e-mailom na eshop@marionnaud.sk alebo telefonicky na čísle +421901902663.

VERNOSTNÝ PROGRAM

  • AKO VYTVORIŤ ZÁKAZNÍCKY ÚČET NA E-SHOPE
    V pravej hornej časti webovej stránky nájdete ikonku - panáčik s kartičkou M. Kliknite na ikonu a následne na možnosť v pravom dolnom rohu VYTVORIŤ ONLINE ÚČET. Zobrazí sa vám nová stránka, v ľavej časti formulára si vyberte z možností registrácie: vytvorenie účtu s priradením existujúcej vernostnej karty, vytvorenie účtu bez vernostnej karty alebo registrácia a online založenie novej vernostnej karty. Položky označené hviezdičkou sú povinné na vyplnenie. Vaše heslo by malo obsahovať minimálne 8 a maximálne 12 alfanumerických znakov, aspoň jedno veľké písmeno a číslo. Heslo nesmie obsahovať špeciálne znaky ani diakritiku - príklad: Marionnaud1. Počas registrácie si môžete zvoliť, či sa želáte prihlásiť na Newsletter a byť tak informovaný o novinkách. Následne sa môžete prihlásiť do svojho účtu. Pre prihlásenie zadajte e-mail a heslo zvolené pri registrácii. V prípade problémov s registráciou kontaktujte zákaznícku linku na info@marionnaud.sk.

  • AKO ZMENIŤ ÚDAJE V ZÁKAZNÍCKOM ÚČTE
    Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu. Kliknite na Môj účet a zobrazí sa menu, a profil vášho účtu. Tu môžete aktualizovať a meniť potrebné údaje. Tu môžete odhlásiť zasielanie Newslettera. Pokiaľ chcete zrušiť zákaznícky účet, pošlite svoju požiadavku e-mailom na zákaznícku linku info@marionnaud.sk.

  • AKO MÔŽEM ZÍSKAŤ ZÁKAZNÍCKU KARTU
    Môžete o ňu požiadať pri registrácií na webovej stránke. Po vystavení žiadosti bude karta doručená do 30 dní na vami zadanú adresu. Môžete o ňu požiadať priamo v ktorejkoľvek parfumérií Marionnaud. Bude vám vydaná okamžite.

  • MÔŽEM VERNOSTNÚ KARTU VYUŽÍVAŤ NA E-SHOPE
    Áno, môžete. Body zbierate aj pri online nákupoch po prihlásení sa do svojho účtu s priradenou vernostnou kartičkou.

  • AKÉ BUDEM MAŤ VÝHODY S VERNOSTNOU KARTOU
    Zbierate vernostné body:
    • Za každých 1.99€ nákupu vám bude pripísaný 1 bod.
    • Za 100 nazbieraných bodov vám bude automaticky zaslaný vernostný šek v hodnote 10€ na další nákup na eshope alebo v predajni.
    • V deň vašich narodením a dva dni po nich získate 15% zľavu a dvojnásobný počet bodov za nákup. Prostredníctvom e-mailu a SMS vás prednostne informujeme o všetkých prebiehajúcich akciách a pripravovaných novinkách.
    Bonus! Pri založení vernostnej karty od nás obdržíte 50 bonusových bodov.

  • ČO JE TO VERNOSTNÝ ŠEK, AKO HO ZÍSKAM A UPLATNÍM
    Vernostný šek je poďakovanie zákazníkom nášho vernostného systému za vernosť a nákupy.
    Získávajú ho zákazníci, ktorí vlastnia vernostnú kartu a zbierajú body za nákupy.
    Zakaždým, keď dosiahnete 100 bodov, vám bude vystavený a zaslaný vernostný šek v hodnote 10 € na další nákup na eshope alebo v predajniach.
    Vertnosný šek môžete uplatniť pri nakupovaní v našich kamenných parfumériách i na eshope. V parfumeriách ho predložte pri nákupe.
    Pri nákupe na e -shope je možné šek uplatniť v druhom kroku nákupného košíka v políčku "VERNOSTNÝ ŠEK".
    Uplatnenie je možné len po prihlásení do svojho účtu s priradenou vernostnou kartou.

  • ČO V PRÍPADE, KEĎ STRATÍM SVOJU VERNOSTNÚ KARTU
    O novú vernostnú kartu môžete požiadať priamo v ktorejkoľvek z našich parfumérií.
    O nazbierané body neprídete, budú vám prepísané z pôvodnej karty na novú kartu.

PRODUKTY, VZORKY, DARČEKY

  • CHCEM KONKRÉTNY PRODUKT A V PONUKE NA E-SHOPE SOM HO NENACHÁDZAM
    Kontaktujte nás písomne na eshop@marionnaud.sk.
    Pokiaľ je produkt dostupný v našich predajniach, pokusíme sa ho obratom do ponuky zaradiť.

  • DOSTANEM K OBJEDNÁVKE VZORKY?
    Vzorky sú priradené k objednávkam našimi pracovníkmi e-shopu a v závislosti na aktuálnu dostupnosť.

  • DARČEKY A AKCIE NA NAŠOM E-SHOPE
    V našich kamenných predajniach a na e-shope môžu v niektorých prípadoch prebiehať rozdielné akcie.
    Niektoré darčeky sú k objednávke automaticky pribalené.
    Niektoré darčeky pridávajú k objednávkam až pracovníci e-shopu na základe splnených podmienok pre získanie darčeka.

PLATBA A DOPRAVA

  • AKÉ SÚ MOŽNOSTI DOPRAVY
    Pri nákupe nad 39 € je doprava zdarma.
    Pri nákupe do 39 € je doprava účtovaná v závislosti na vašej voľbe prepravcu:
    • SPS na adresu: 3.25€
    • DPD na adresu: 3.25€
    • DPD osobný odber na predajni: zdarma

  • AKÉ SÚ MOŽNOSTI PLATBY
    Platobná brána PayU (online platba): 0 €
    Dobierka - platba pri prevzatí: 0 €

OSTATNÉ

  • KDE MÔŽEM ZÍSKAŤ MARIONNAUD MAGAZÍN
    Magazín vychádza 4× do roka.
    Získať ho môžete v našich parfumeriách alebo si ho prehliadnúť v online verzii na
    https://www.marionnaud.sk/Magazine